Home > Fototeknik, Inspiration > Poseringer/Model poses

Poseringer/Model poses

Table10

EDIT:

-All slides have been moved to: http://www.elgaardfoto.dk
-Alle tavler er flyttet til http://www.elgaardfoto.dk

————————–

Jeg har gjort en del i modelbilleder, og en ting der altid har givet lidt udfordringer har været naturlige poseringer og instruktion af modellen.. Det var der jeg havde de største udfordringer.. Jeg har derfor samlet og søgt information om dette emne og faldt en dag over disse tavler.. Jeg tog derfor et par stykker, printede dem og hængte dem op i studioet fra gang til gang.. Når jeg så gik i stå var det bare at kigge på tavlerne og så var man i gang igen.. Der er mange tavler og til TIMEVIS af arbejde med dine modeller.. Håber det er brugbart for dig.. 🙂

Hent selv programmet fra Phot-O-Vergne (Tidligere Photocrack) til HER. EDIT: Links are down, but I have contacted Phot-O-Vergne.

  1. October 28, 2008 at 9:14 pm

    hej forsøgte at printe dem ud men bliver total utydlig vil nemlig gerne ha sådan en tavle så modellerne os selv kan se lidt!

    hva gør jeg forkert

    håber du har tid til at svare h-perssonfoto@live.dk
    mvh Hnerik Persson

  2. October 28, 2008 at 10:45 pm

    Hey Henrik.

    Tak for besøget.. 🙂

    Jeg har ikke printet dem større end A4. Hvor store laver du dem? A4 er en fin størrelse til at holde i hånden, og kigge på med din model, mens i snakker om en posering eller udvælger den næste. Sådan har jeg brugt dem mest. Kan du bruge det?

    -Elgaard.

  3. Peter Pehrson
    August 25, 2009 at 11:37 pm

    Jeg synes ikke der står at de poses er tyvstjålet fra photocrack.com’s guide og dermed ligger her ulovligt?

  4. August 26, 2009 at 12:58 am

    Det var nu ikke der jeg fandt dem.
    Men jo, jeg kan se man kan finde dem på denne side, til til gratis download i en exe-fil.
    http://www.photocrack.com/photovergne_en/index.htm

    Der kan du også hente dem, hvis du får brug for dem.

    Venligst, Jesper

  5. August 26, 2009 at 7:46 am

    Jeg har nu spurgt Photocrack om det var ok. De har svaret lynhurtigt, at det var det, men de ville foretrække jeg kun viste et par tavler, og så henviste til deres hjemmeside, så i selv kan hente programmet. Derfor rettes denne side i løbet af i dag.
    Tak, Peter, for at finde tavlernes oprindelse til mig. Her er et lille råd, du bør måske overveje dit ordvalg, inden du råber bål og brand. Jeg er sikker på du kunne have valgt en anden tone i dit indlæg, og have opnået samme resultat. 😉

    EDIT: Siden er justeret efter overstående nu.

    Venligst, Jesper.

  6. January 30, 2010 at 10:52 pm

    Hej Elgaard

    I sin tid, da du havde alle tavlerne liggende, var jeg så “fræk” at downloade dem, printe dem ud i a4 og hænge dem op i mit foto-klub til meget glæde og gavn (da jeg forstod at det var i orden).

    Nu beder nogen af de andre medlemmerne om link til den side, som jeg har fundet dem på, og selvom jeg har genfundet din side, kan jeg forstå at alle tavlerne ikke er liggende her mere.
    Desværre kommer jeg hen til en defekt side, når jeg trykker for Phot-O-Vergne (Tidligere Photocrack) eller på linket til zip-filen.

    Kan du hjælpe mig med at finde frem til den orginalle side/zip-fil?

    På forhånd mange tak

    • February 17, 2010 at 11:03 am

      Jeg har spurgt Photo-O-Vegne om han vil gøre filen tilgængelig igen. 🙂

    • Peter P.
      June 11, 2010 at 2:45 pm

      Sanne – se mit svar til Karina forneden

  7. karina
    June 3, 2010 at 9:48 am

    jeg var så heldig engang at finde alle de sider og fik dem printet ud, men nu kan jeg ikke finde dem mere og kunne godt tænke mig at printe dem ud, men jeg kan ikke finde dem på den photocrack.com. kan hjælpe mig til hvor jeg skal kig.

    på forhånd tak

    • Peter P.
      June 11, 2010 at 2:45 pm

      Jeg har dem, og da ejeren har sagt det er ok, vil jeg gerne formidle dem. Skriv til info (snabel-a) pepfoto.dk

  8. September 5, 2010 at 2:38 pm

    Hej Peter og Karina.
    Tak for jeres kommentarer her!
    Jeg har opdateret denne post, og i kan finde tavlerne på http://www.elgaardfoto.dk
    Hyg jer!

  9. Sanne Bojer
    September 5, 2010 at 7:42 pm

    Dejligt at de er tilgængelige igen. Har lavet en post på min fotoklubs hjemmeside (www.fotoklubben-athena.dk) om at de kan finde poseringerne på din hjemmeside.

  1. April 12, 2010 at 9:25 pm

Leave a Reply

