Home > Uncategorized > Uddannelse til nyt job

Uddannelse til nyt job

Næste uge byder på spændende oplevelser for mig… Jeg skal tilbringe en uge i Odense med eSoft, da der er uddannelse af deres nyansatte fotografer… ESoft leverer billeder af en høj standard og service til kunderne, så der er en række krav vi skal leve op til… Jeg glæder mig og har ca. 2 uger tilbage før jeg har første arbejdsdag som fuldtidsfotograf…  En drøm er nået… Når man når et mål skal man jo sætte nye mål, så hvad skal det næste være jeg skal jagte? En udstilling? En bog? Om 10 år? Ja, hvorfor ikke… 😉

Musvaage

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

