Home > Alting og ingenting > 1. dag kursus@eSoft

1. dag kursus@eSoft

Første dag i eSoft stolen er overstået… Vi er 4 kursister der i dag har været igennem et stramt program… Instruktøren er selv eSoft-fotograf og gør dagen let og behagelig… Jeg bliver mere og mere overbevist om at mit valg om brancheskift er korrekt…

I dag har jeg fået det kamera der bliver et af mine vigtigste værktøjer fra 1. juli… Det er et Canon 30D… Af optikker har jeg en Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM og en Canon 50mm f/1.8… Hertil kommer flashes, memorykort, ekstra batterier, stativer og et lille Nikon Coolpix med vidvinkel optik til 360 graders billeder… Jeg kan dog i skrivene stund ikke huske modelnummeret, men det er nu heller ikke vigtigt…

Vi sluttede på Bones… 🙂 Jeg ser frem til i morgen!

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

