Home > Alting og ingenting > 2. dag i Odense

2. dag i Odense

Dag 2 på kurset gav igen det lille hold en masse info! Efter en genopfriskning af gårsdagens undervisning, sendte Tim os igennem alt han vidste om 360 graders foto og mastefoto i praksis, samt en demo af de interne systemer brugt til f.eks. mail, dagslister, portal og programmet jeg skal bruge til opload af mine færdige billeder og plantegninger… Min notesbog har fået endnu et par sider… 🙂

I morgen får jeg en ny instruktør, Martin, og vi skal, så vidt jeg forstod ud på en rigtig sag… Det bliver spændende… Igen… 🙂

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

