Home > Alting og ingenting > Dag 4 @eSoft

Dag 4 @eSoft

I dag var vi på endnu en sag, dog efter vi fik gennemgået en billedeserie med temaet ‘How not to do!”… 🙂 Vi gennemkørte demosagen fra ende til anden… Et hus godt 150kvm i 2 plan… Der blev taget stillfotos inde og ude, 360 graders, Mastefoto og lavet plantegning… Igen gennemkørte vi  hele upload forløbet, da vi ramte kontoret igen, og de forskellige rutiner begynder at give mening… I dag var overblikket mere på plads, og resultatet viste det også, selvom der stadig er noget at lære/huske… Efter en stor mængde gode råd og snak om billeder, fik jeg en mere dyb gennemgang af flash-brug, samt korrektur-redigering af plantegninger…

Der blev sluttet af på Bones med en håndfuld af kollegerne…

Knoppen er ved at være godt fyldt, men min beslutning om brancheskiftet og denne faste stilling ved eSoft passer mig 200%… I morgen eftermiddag/aften går turen tilbage til Århus og jeg ser frem til første rigtige sag, hvilket formodentligt bliver 16. juli, efter min sommerferie…

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

