Home > Alting og ingenting > 5. og foreløbige sidste dag @eSoft

5. og foreløbige sidste dag @eSoft

I går var sidste dag i Odense for denne gang… Dagen gik med endnu en demosag og gennemgang da vi kom tilbage, samt en grundig devaluering, både af sagen og hele ugen… Der blev fulgt op på ADSL, gps, mobil og en masse andre ting der bliver mine værktøjer når jeg starter… Super uge, og sjældent er jeg blevet så godt forberedt forud for et job, hvis nogensinde… Super imødekommende mennesker overalt og venlige smil… eSoft er stedet for mig.. Ingen tvivl om det… 🙂

Jeg afslutter hermed min 5 dages rapport om opholdet.. 🙂 Håber ikke du har kedet dig… 😉

-Elgaard

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

