Home > Alting og ingenting > Første arbejdsdag

Første arbejdsdag

Mandag havde jeg første arbejdsdag… Det har været en hektisk uge, med mange nye ting… Mange nye ansigter og tid i bilen mellem de sager jeg har kørt… Et par af dagene blev tilbragt på Sj. Odde i et sommerhusområde… Jeg tror jeg har fundet mit drømmejob…

 Torsdag blev min ADSL opgraderet til en DSL… 2,3Mbit/2,3Mbit… Så nu kan jeg uploade mine billeder til eSoft’s server meget hurtigere! 🙂

I går var jeg til Hush koncert i Friheden… Der vil komme et par billeder der fra i løbet af de næste par dage… Suveræn koncert!!

  1. August 5, 2007 at 10:11 pm

    håber det går godt. jeg ringer lige til dig imorgen… ses

  2. April 9, 2008 at 11:27 pm

    Tak for kigget rundt på dit site.

    Har lige nogle spørgsmål hvis jeg må have lov… 🙂

    Fandt dig i forbindelse med en søgning på esoft. Jeg er selv ivrig fotograf, men som så mange andre lever jeg ikke af det…. som du selv skrev, er det en drøm.

    Nu kan jeg se at det er et halvt års tid siden du sidst skrev om jobbet på din blog… Er du der stadig og er du stadig glad for det.

    Er det noget man kan leve af?

    Jeg synes det lyder rigtig spændende og håber at høre lidt om jobbet fra dig…

    Du kan bare skrive direkte til min mail

    Daniel

    Overvejer at søge hos esoft på et tidspunkt, kan se at de søger løbende..

  3. April 17, 2008 at 10:56 pm

    Hey Daniel…

    Velbekomme, og tak for interessen… 🙂

    Jeg skal svare efter bedste formåen… Jeg er stadig ansat ved Esoft, og jeg elsker stadigt hvert sekund som fotograf… Det var et stort spring dengang, og jeg tænkte meget over mine valg i perioden… Dels grundet jeg gik meget ned i indkomst, og det at starte forfra i en helt ny branche, og derved smide 10års anciennitet på gulvet, krævede lidt is i maven… Jeg har ikke fortrudt et sekund!
    Man kan leve af det, ja, men de store penge ligger vist et andet sted… 🙂 Til gengæld står jeg op hver morgen, og laver noget jeg virkeligt holder af…

    Esoft søger løbende… Der udvides en del, og som mange andre firmaer bliver der jo skiftet lidt ud fra tid til anden… Hvilken landsdel bor du i? Kig på http://www.esoftsystems.dk/?show=esoft&sub=jobs&lang=da for info om et job hos os.. 🙂 Vores vilkår skulle, efter hvad jeg har set/læst/hørt, være favorable i forhold til vores konkurrenter…

    Såååå… Har du en drøm der skal jagtes? Hvad venter du så på? 😉

    -Elgaard..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

