Home > Alting og ingenting > Ny fagforening m.m.

Ny fagforening m.m.

Min ansættelse hos Esoft Systems A/S har ledt til skift af fagforening… Jeg er nu medlem af Dansk Journalistforbund – Fotograferne… Forbundets hjemmeside findes HER… Det har givet et pressekort, som jeg nu kan bruge som et værktøj til nye muligheder for fotografi… Måske endda speede min opsparing til et D3.. 😉 Dagene går i eSoft’s navn og disse snart 3 måneder har affødt ca. 8000 tryk på udløseren på 30D’eren, der virker upåklageligt… Jeg har haft en samkørsel, har høstet ros og betragter mit uddannelsesforløb som tæt på afsluttet… Tilbage er der så en del finpudsning, samt gennemarbejdning af arbejdsmetoder og workflows… Jeg elsker mit job! 🙂

Dette billede har jeg fået publiceret i vores ugentlige interne nyhedsbrev, som ugens billede… Det er fra en eftermiddag i Århus Festuge…

Tired Tired

  1. September 13, 2007 at 2:07 pm

    Tak for din kommentar på min blog! 🙂

  2. September 13, 2007 at 9:32 pm

    Fin blog med masser af spændende indlæg om fotografi 😉

  3. September 16, 2007 at 2:03 pm

    Og mange tak for jeres! 🙂
    -Elgaard..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

