Home > Alting og ingenting, Inspiration > Fra weekenden [Pics]

Fra weekenden [Pics]

Weekenden er næsten slut… Jeg har haft travlt og har været kreativ… Håber du også har nydt din!

Min weekend har været bag kameraet (surprise!)… Det har været temmeligt blandet hvad jeg har skudt… Lørdag morgen var min datter til ridestævne på Vestbirk Rideskole, hvor hun høstede en 3. plads…  I dag har jeg været på Jydsk Væddeløbsbane i Århus til Grand prix og en tur til stranden bagefter… Her søndag aften en suppe og en salat fra Globen Flakket… 🙂 Mums… -Og ja, så er der jo Amerikansk fodbold, se bl.a. den danske liga HER, på TV2 sport fra klokken 1900… 😉

Se her hvad jeg fik skudt… (Se hele posten for alle billederne…)

 felt hest tunnel 

Jydsk Væddeløbsbane, sidste billede er fra tunnelen der fører op til inderkredsen…

Vand Luske Globen 

Vandet ud for Varna Palæet, Laura med rosetten for 3. plads’en og barbilledet er fra Globen Flakket…

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

