Home > Alting og ingenting > Ny optik

Ny optik

I dag udvidede jeg mit udstyr med en ny optik… Jeg manglede en god lysstærk linse mellem 70 og 300mm… Mit valg faldte, efter store overvejelser, på Nikons første macrooptik med VR, Vibration Reduction, der er Nikons billedestabilisering… Det fulde navn er: 105mm AF-S f/2.8 VR IF-ED og første indtryk er godt…Det er en stor, lidt tung optik på 790g… 12cm lang… 62mm filter gevind og så er den bygget som en kampvogn! Der medfølger modlysblænde og en filt taske for uden de nødvendige dæksler… Jeg g l æ d e r mig til at få den gennemtestet… Særligt VR-delen… 🙂 Læs mere om optikken HER og der er forøvrigt også nogle demobilleder… Jeg lover også at uploade nogen til jer her… Denne fik forøvrigt en TIPA award i 2006

Happy shooting! -Elgaard…

  1. No comments yet.
  1. April 8, 2008 at 3:12 pm

Leave a Reply

