Home > Inspiration, Software > Hjælp til Photoshop

Hjælp til Photoshop

Denne side, photoshopsupport.com, har en urimeligt stor mængde information, tips, tricks, workflow til Photoshop… Den bliver administreret af folk uden for Adobe… Folk der arbejder professionelt til dagligt med produkterne… Kig HER

  1. ricewood
    September 30, 2007 at 2:07 pm

    Hey! Godt link.

    Takker…..

  2. September 30, 2007 at 7:49 pm

    Velbekomme.. 🙂 Tak for din kommentar…
    -Elgaard..

  3. Lisbeth Vard
    June 10, 2008 at 8:42 am

    Hej !
    Og undskyld jeg forstyrrer men jeg har et lille enkeltmands firma hvor jeg arbejder med design. Jeg har et problem med en indstilling i PS og jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Kan I hjælpe mig?

    Mange hilsner

    Lisbeth

  4. June 10, 2008 at 3:41 pm

    Hey Lisbeth.

    Du forstyrrer slet ikke!
    Jeg vil gerne prøve! 🙂 Kan du fortælle hvilket værktøj, hvad du vil udføre og hvad den gør forkert?
    Du kan skrive her eller til min mail: info@elgaardfoto.dk

    -Elgaard.

  5. December 29, 2008 at 10:56 am

    Hej Elgaard
    Har skrevet til dig på mail ovenfor men vil lige lægge emne her.Så andre måske kan se vejledning idit svar.S.?

    Har 2.billeder hvor der er hunde på.
    De 2.billeder vil jeg godt have lavet i mit photoshop 6. så de sidder sammen på et billed.

    Hvordan gør man dette.?

    Venligst ricky og forhånd tak
    Med ønske om godt nytår.

  6. December 29, 2008 at 11:47 pm

    Hej Ricky.

    Tak for din post her, og din mail. Dette svar sender jeg også til din mail.

    Jeg er ikke helt sikker på hvilket resultat du søger. Jeg har dog selv brugt følgende tutorial med success. Det kan godt lige tage et par forsøg, men vejledningen, er skåret ud i pap. Du kan jo dele dit resultat? 🙂

    Klik HER for vejledningen.

    Jeg håber det hjælper dig.

    Godt nytår!
    -Elgaard.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

