Home > Alting og ingenting > Ny hjemmeside

Ny hjemmeside

Som jeg tidligere har skrevet, købte jeg en hjemmeside fra engelske Phosys. Den er nu ved at være testklar. Det har været en lidt langsommelig proces, da Phosys har frygteligt travlt, men de har været meget gode til at informere undervejs, og har ikke lovet noget de ikke kunne holde. Altså de har været åbne om deres travlhed. En god oplevelse, og noget mange danske firmaer kunne lære noget af. Jeg er nu igang med at udvælge fotos, og lave tekst. Jeg har oversat en række engelske ord til dansk for dem. Betalingsløsningen kører over epay.dk.

Jeg har lagt siden live på www.elgaardfoto.dk, og I må gerne hjælpe med at teste.

Selv ved jeg, at webshoppen endnu ikke virker, men at løsningen er fundet, og nu ‘bare’ skal implementeres.

Phosys har 3 andre danske kunder.

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

