Home > Inspiration > Kærester

Kærester

dsc_6807_edit_web

 

 
Alternativt kæresteportræt.

  1. April 24, 2009 at 11:39 pm

    Hej Jesper

    Teknik, eksponering m.v. er helt fint – flot teknisk foto.

    Jeg får en anden association end “kærester” når jeg ser på billedet. Han er så meget fremhævet og i fokus, at han “dominerer” billedet.

    Opstillingen er godt tænkt – den vil være fin til f.eks. “Ledelse” eller “En ildsjæl og hans ansatte” el. lign. tema. Han er – oplevet gennem min optik – for meget i fokus i motivet til at det ligner et ligeværdigt kærestepar.

    Hvad siger parret selv til billedet?

    😉 Lars

    • April 27, 2009 at 5:18 pm

      Hej Lars.

      Mange tak for dine ord. Jeg synes din vinkel her er interessant! Den vil jeg prøve at dyrke lidt, og se om ikke den gror frem som noget spændende. 🙂

      -Elgaard

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

