Jump!

cross-jumping_web2

 

 

 

 

    <— D700  –  46mm  –  f/4.5  –  1/250s

Min søn i aftenlys og flash. En remote flash på jorden til venstre. En på en TTL-ledning, holdt ud til højre.

  1. Michael Hansen
    June 2, 2009 at 8:32 pm

    Det ser godt ud! Flot lys og rigtig flotte farver, sådan skal det gøres!

    • June 3, 2009 at 2:31 pm

      Tak, du! 🙂
      -Jesper

  2. Helene
    June 7, 2009 at 9:42 pm

    Smukt og spændende. Er du på vej med et lyn-Flash-kursus? jeg snubler som regel i ledningerne 🙂

  3. June 7, 2009 at 10:07 pm

    Hej Helene.
    Tak for rosen! 🙂
    Vi snakker om at lave et mini-kursus eller en workshop i klub-regi. Du skal være velkommen.
    Jeg har ingen ledning på flashen på jorden. Den skyder som en regulær slaveblitz. Ingen radio-triggers. Så længe afstanden ikke er større og jeg kun har en remote-flash, så virker det fint. 🙂
    -Jesper

  4. June 10, 2009 at 8:17 pm

    Det styrer du jo ret godt.
    Baggrunden er ikke så spændende, men nogle gange må man jo fange situationen når den er der. Måske kunne du have blændet den lidt mørkere men det ville nok ændre for meget på himlen der er meget flot som den er.

    Hvad med sådan en klub workshop – er der åbent for gæster?

  5. June 10, 2009 at 10:16 pm

    Hey Jesper.

    Mange tak! 🙂 Du har ret med baggrunden. Jeg vil sige til mine venner, de skal flytte, for deres have kunne have ligget bedre. 😉

    Mht. deltagelse; Det vil jeg tro, men jeg bliver jo nød til at spørge i klubben først.

    -Jesper.

  6. June 11, 2009 at 2:35 pm

    🙂 Ja, dine venner må da selv kunne se, at der kan de da ikke bo 🙂

    Det ville jo være fint hvis klubben godtog gæster til arrangementer – men jeg kunne jo også bare melde mig ind igen …

  7. June 12, 2009 at 9:57 am

    Jesper, det viser sig det har været oppe på et bestyrelsesmøde, og der er åbent for gæster, mod et mindre gebyr. 🙂 Så følg med på iso8000.dk. Eller ja, meld dig ind igen. 😉

    -Jesper

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

