Home > Inspiration > Warren

Warren

Heres a few of my latest shots of Warren. Still have a bit of work to do on them, but have a look. 🙂

———–

Her er et par af mine nyeste skud af Warren. Jeg har stadig lidt arbejde på dem, men kig lidt på dem. 🙂

JEWarren1 JEWarren2JEWarren3

  1. October 2, 2009 at 6:40 pm

    Hej Jesper.
    Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan i efterbehandler billederne.
    Laver du ikke en tutorial engang – eller er det forretningshemmeligheder?

  2. October 4, 2009 at 11:33 am

    Disse filer er kun konverteret fra raw til tiff til jpg. Jeg har justeret lidt lys og farvetone på den med mørk baggrund, men ellers er der ikke efterbehandlet. 🙂

    -Jesper

  3. October 4, 2009 at 1:16 pm

    Det var faktisk også det jeg tænkte. Det er fine og gode billeder, men vel ikke sådan de ser ud når de leveres til stockbureauerne. Nu er det ikke fordi jeg særlig ofte kigger på stockfotos, men min fornemmelse er, at de som regel har en renhed og klarhed over sig som ikke bare er kommet af det rette udstyr i hænderne på den rette fotograf.

    Det er den der “renhed” jeg godt gad vide lidt om.

  4. October 4, 2009 at 2:38 pm

    Jeg ved ikke helt hvilken ‘renhed’ du mener, Jesper? Disse filer vil se sådan her ud online på istock, når de bliver uploadet. Jeg synes disse tre er rene og klare? 🙂

    -Jesper

  5. Stígur Már
    October 4, 2009 at 7:03 pm

    Well done Jesper, looking forward to see more from you in the future! 🙂

  6. October 4, 2009 at 9:22 pm

    Thanks, Stigur. Appreciate it! 🙂
    -Jesper.

  7. October 5, 2009 at 5:50 pm

    🙂 Ved sgu heller ikke rigtig hvad jeg mener …
    Jeg synes bare ofte der er et nærmest klinisk udtryk over stockfotos.
    Højlys, kontrast og skarphed er kørt helt til grænsen.
    Jeg har prøvet at illustrere hvad jeg mener, dog har jeg ikke lavet baggrunden så lys og hvid som jeg ville da jeg ikke rigtig gad at lave masker.
    Det er dine “originaler” til venstre.

  8. October 6, 2009 at 8:37 am

    Jeg ved ikke om stilen indenfor stock er klinisk. 🙂 Jeg tror også den version du har lavet vil kunne sælge. Hvis jeg skal prøve at finde min egen stil, tror jeg vil arbejde efter en fin, skarp, velkomponeret, legende stil. Måske ikke kopiere det eksisterende marked helt så meget. Det er klart jeg prøver at analysere mig til hvad der sælger, men andre udseender vil også kunne sælge. 🙂 Enkeltheden er dog helt klart et element.
    -Jesper

  9. October 6, 2009 at 4:26 pm

    Elgaard :
    Hvis jeg skal prøve at finde min egen stil, tror jeg vil arbejde efter en fin, skarp, velkomponeret, legende stil.

    Det lyder fornuftigt – især det med den legende stil.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

