Home > Alting og ingenting > Awareness test

Awareness test

I know this isnt exactly about photo, but its really cool, and paying attention is our game as photographers. We need to fast observe whats happening in front of us.

Take a look at this ‘Awareness test’, and see if you get them all. Let me know.. 😉

  1. November 2, 2009 at 8:25 pm

    Ja den er interessant – jeg har den i en anden udgave. Faktusk bruger jeg den i undervisning når jeg holder kurser i kommunikation/opfattelse 😉 Lars

  2. November 3, 2009 at 4:26 pm

    Jeg hoppede lige på med samlede ben da jeg så den. Ret tankevækkende og underholdende. 🙂

  3. Klaus
    November 3, 2009 at 5:18 pm

    Dette er den oprindelige video: http://viscog.beckman.illinois.edu/flashmovie/15.php

    Den gav folkene bag den såkaldte “Ig Nobelpris” i 2004: http://en.wikipedia.org/wiki/Ig_Nobel_Prize

  4. November 4, 2009 at 9:12 am

    Tak for linket og informationen, Klaus. Jeg vidste ikke der var noget der hed Ig Nobel. 🙂
    Der ligger mange flere “kopier” på Youtube. Her er f.eks. en hjemmelavet med appelsiner. http://www.youtube.com/watch?v=73l7NDBvQ1s (Og lidt lavere kvalitet).
    Jeg finder disse temmeligt underholdende. 🙂
    -Jesper.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

